Mooi bij Rianne
Beleid van Mooi bij Rianne
U de beste ervaring bieden!
Bij Mooi bij Rianne we er alles aan om ervoor te zorgen dat onze gewaardeerde klanten de best mogelijke ervaring hebben, vanaf het moment dat ze onze deur doorlopen tot het moment dat ze onze Salon verlaten.
Neem even de tijd om ons beleid door te nemen om er zeker van te zijn dat je onze operationele procedures begrijpt. Als je vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op, want dan helpen we je graag verder.
Annuleringen
Ons flexibele Salon beleid
Bij Mooi bij Rianne doen we ons best om ervoor te zorgen dat aan al je behoeften wordt voldaan. Laat het ons weten als je je afspraak moet annuleren of wijzigen. Als je ons minder dan 24 uur voor je geplande afspraak op de hoogte stelt, moeten we administratiekosten in rekening brengen en kunnen we niet garanderen dat we je kunnen helpen. Meer weten? Neem contact op.
Late aankomst
Laat het ons van tevoren weten
We begrijpen dat je door je drukke agenda mogelijk te laat kan komen. Als je denkt dat je te laat komt, bel dan even en laat het ons weten. Als je meer dan 15 minuten te laat bent, kan je afspraak worden heropend of weggegeven aan een andere klant. Als we de afspraak voor je vasthouden, kunnen we mogelijk niet de volledige dienst die je hebt geboekt voltooien.